5. 4. 2018

Orianna Fielding - Digitální detox

Název Knihy: Digitální detox
Autor: Orianna Fielding
Žánr: populárně-naučná, motivace
Nakladatelství: CPress
Datum vydání: 2018
Počet stran: 128
Typ knihy: brožovaná
Recenze:
Jsem generace, která zažila dětství bez internetu a Facebooku. První mobil jsem dostala někdy v 8. třídě a byla jsem ráda, že z něho lze volat a posílat sms zprávy. Vrcholem digitální komunikace byl web spoluzaci.cz a pak ICQ. No a teď? Facebook používám, i když vlivem jiných sociální sítí mnohem méně než dřív. Denně jsem na Instagramu a sjíždím stories. Pokud posílám z mobilu sms zprávy, dá se mluvit o svátku. Daleko častěji používám Messenger, Whatsapp nebo Viber. Proč těch aplikací potřebuju tolik? Nevím, neptejte se. Někdy mě z toho neustálého koukání do telefonu bolí hlava a často mi to přijde i jako velká ztráta času, ale nějak si nemůžu pomoc, a proto jsem se rozhodla, že je čas na digitální detox. Shodou okolností ve stejné době jako vzniklo mé předsevzetí, vyšla v nakladatelství CPress kniha s názvem Digitální detox a podtitulem Zbavte se závislosti na mobilu a internetu. No a jak to šlo? Celou recenzi najdete zde.




Oficiální anotace:

Najděte v přetechnizovaném světě ztracenou vnitřní rovnováhu Kdy jste si naposledy vyšli na procházku bez chytrého zařízení? Kolik času denně strávíte zíráním do podsvícených obrazovek? Je první věcí, kterou ráno uděláte, to, že sáhnete po mobilu? A necítíte se někdy zválcovaní přetlakem informací, textovek, mailů a upozornění? Možná přišel čas, abyste si dopřáli digitální detox. Na stránkách této knihy naleznete příklady, jak digitální technologie negativně vplývají na každodenní životy nás všech, ale i rady a tipy, jak se z jejich vlivu vymanit. V žádném případě nejde o to, abyste techniku přestali používat úplně. Jen se stanete jejím pánem a začnete ji využívat efektivněji. Přehledné detoxikační plány vás provedou drobnými změnami, které můžete učinit v běžném režimu dne, i delšími pauzami, kdy si od techniky odpočinete opravdu intenzivně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za všechny vaše slušné komentáře.