11. 1. 2018

Michael Třeštík - Jen aby, řekla moje žena

Název Knihy: Jen aby, řekla moje žena

AutorMichael Třeštík
Žánr: česká literatura, fejetony

Nakladatelství: Motto
Datum vydání: 2017
Počet stran: 160
Typ knihy: pevná vazba
Recenze
Kniha od Michaela Třeštíka Jen aby, řekla moje žena je soubor těch nejlepších facebookových statusů za posledních 5 let, které na své facebookové stránce autor zveřejnil.
Řeknete si: “Pane Bože, po všech těch blogískách vydaných knižně, si ještě někdo troufne vydat facebookové statusy? No kam jsme to dopracovali.” Ale pozor! Tato knížka je strašně vtipná, opravdu vás rozesměje a chytře pobaví. Autor sám sebe na svém profilu na facebooku prezentuje jako mírně dezorientovaného seniora, který se snaží přijít věcem na kloub, ale moc mu to nejde. Lehká, někdy i těžká sebeironie dýchá téměř ze všech jeho statusů. Autor se nebojí dělat si srandu sám ze sebe ani z druhých. Většinou to schytá jeho žena nebo ostatní členové rodiny.

Na to, že je Ela teprve pilotní dítě, tak už je dost dotažená. Třeba Tomáš v jejím věku mazat maily ještě vůbec neuměl.”

Celou recenzi najdete na webu čbdb.cz. Pro recenzi klikni sem.


Oficiální anotace:
Občas potkám lidi, kteří říkají, že nejsou na Fejsbuku. Připojí k tomu vždycky zdůvodnění, ze kterého vyplývá, že já jsem debil. Co já už přečetl knih o duševní práci. Jak má být optimistické prostředí, ergonomicky správné sezení, čistý vzduch a kdo ví co ještě, a stejně všechno důležité jsem zatím vymyslel při cigáru zmáčknutý na stoličce mezi zdí a vanou v koupelně. Dřív jsem si kladl spousty otázek, ale jak jsem zrál, tak se jednotlivé dílčí otázky spojovaly do otázek obecnějších, ty pak do ještě obecnějších, až zbyla jen jedna úplně základní: Kde mám brejle?

E.❀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za všechny vaše slušné komentáře.