21. 4. 2017

Novinky v mojí knihovně - březen 2017

Březen je měsíc knihy. Trochu jsem zapátrala, proč zrovna březen a našla zajímavý článek  o tom, jak vlastně vzniklo, že se březen stal měsícem knih. Kdo má zájem, ať mrkne sem. No a jelikož je březen tím svátkem knih, já slavila opravdu ve velkém a moje knihovna se rozrostla o řadu nových knih. Naštěstí pro ostatní členy naší domácnosti je většina z nich v elektronické podobě, takže je tady nezaskládám, ale jak všichni víme, knihy mají vonět a to čtečka neumí, ať k ní čichám sebevíc. Značnou výhodou e-knih je jejich cena, která je několikanásobně nižší než u klasických knih, takže si e-knih mohu koupit podstatně víc a plně toho využívám.

Na ereading.cz bylo během března každý den vylosováno jedno nakladatelství, na jehož knihy byla sleva 50 %. No to bylo něco pro mě.

1) Od nakladatelství Fragment to jsou knihy:

Zdeněk Svěrák – Po strništi bos

Zdeňka Svěráka mám ráda a už kdysi jsem od něj četla knihu Povídky a jednalo se o klidné pohodové čtení. Kniha však nebyla moje, proto jsem se rozhodla i svoji, byť jen elektronickou knihovnu, obohatit o tohoto autora. Teď jenom nevím, jestli knihu přečíst dříve než shlédnu připravovaný film, nebo až po filmu. Většinou, když napřed čtu knihu a pak jdu na film, jsem z filmu zklamaná, že jsem si to představovala jinak.


Kateřina Petrusová - S hlavou v oblacích (pejru)

Od této české autorky jsem chtěla konečně vyzkoušet nějakou knihu a taky mě nalákalo docela vysoké hodnocení na databázi knih (85 %).


Eva Jandová - Mého manžela nezastřelil Kajínek

Ano, zajímám se o vrahouny, zločince a jiné živly, proto mě zaujal i tento titul. Mám ráda literaturu faktu a doufám, že mě kniha nezklame.




2) Od nakladatelství MOTTO jsem si pořídila tyto knihy:

Ilona Borská - Kdo zachránil jeden život

Životopisný román o MUDr. Františku Hamzovi, zakladateli dětské léčebny, který z vlastních prostředků založil ústav pro skrofulózní a tuberkulózní děti.


Kristine Barnett - Zažehnutá jiskra


Další autobiografický román o tom, jak je pro matku těžké vychovávat autistu. Na tuto knihu se těším moc, jen doufám, že to pro mě, jako pro čerstvou matku nebude moc těžké a skličující čtení.


Eva Bacigalová, Vladislava Hoffmannová - Odsouzený


Kniha o tom, jak se matka snaží zachránit syna, který propadl drogám. Další zajímavé, ale těžké téma.



3) Knihy od nakladatelství CPress

Kuchařka Delicious blog Lucie

Zajímavé a chutné recepty.

Ben Macintyre - Špión mezi přáteli

Opět literatura faktu. Kim Philby jevojí agent, který se dokázal vypracovat mezi vysoké důstojníky britské tajné služby a působit zároveň v KGB, které v průběhu studené války předával ty nejdůvěrnější informace.





4) le má jízda pokračovala na palmknihy.cz, kde byla akce 50 % sleva na knihy od nakladatelství Domino.


Jeffery Deaver - Rozbité okno

Skvělá knížka, brzy bude recenze.


Rowan Coleman - Kniha vzpomínek
Knihu jsem už stihla přečíst a recenzi najdete na blogu. Autorka se zařadila mezi mé oblíbenkyně a plánuji si od ní koupit i další knihy. 

S. J. Bolton - Tak to je, tak to bude

Autorku zatím neznám, ale ke koupi mě nalákalo jednak vysoké hodnocení knihy na databázi knih (94 %) a taky anotace, která slibuje velké napětí. Třešničkou na dortu je, že se děj odehrává v Londýně...wow, že by novodobý Sherlock Holmes?



Doufám, že jsem na žádnou knihu nezapomněla. Jak tak na to koukám, mám celkem 11 nových kousků, ale moc oddechového čtení jsem si nepořídila. Ještě bych si ráda přikoupila čas na čtení a budu spokojená. kdyby někdo něco z uvedených knih četl, budu ráda za komentáře, jak se vám kniha líbila, ale zápletky prosím neprozrazovat.

E.❀


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za všechny vaše slušné komentáře.