17. 12. 2016

Erik Axl Sund - Vraní dívka

Autor:
Erik Axl Sund je pseudonymem dvou švédských autorů. Jerker Eriksson pracuje jako producent hudební kapely, kterou má hudebník a výtvarník Hakan Axlander Sundquist. Společně koncertují, jezdí na turné a Vraní dívka je jejich první knihou a prvním dílem z trilogie.

Kde jsem knihu koupila
Knihkupectví Martinus ♥

Cena: 332,- Kč

 

K přečtení trilogie, která začíná knihou s názvem Vraní dívka mě nalákaly recenze, které jsem o knize našla na internetu...mimo jiné např. „Vraní dívka“ je skvělý psychologický thriller s několika šokujícími pointami. Psychologický thriller "wow" to bude něco a taky, že bylo! 


První díl trilogie mě naprosto nadchnul. Přečetla jsem ho jedním dechem. Jednak kniha zaujala (snad nejsem divná) detailním popisem zvráceností, které se pachatel dopouští na svých obětech (převážně dětech) a jednak mě zaujal charakter a vyšinutost jedné z hlavních postav psycholožky Sofie Zetterlundové, která byla v dětství pohlavně zneužívaná svým otcem a značně se to podepsalo na jejím psychickém vývoji, kdy nemá problém vraždit, psychicky týrat a zneužívat jiné...alespoň po přečtení prvního dílo tomu vše nasvědčuje...


Hlavní postavou, která tyto kriminální případy rozplétá je komisařka Jeanette Kihlbergová, která je kriminalistkou tělem i duší a svou práci upřednostňuje na úkor své rodiny. S 12 ti letým synem si nerozumí a její manžel od ní odchází. Nicméně nepůsobí na mě jako typická kariéristka, protože se nad svou situací, alespoň trochu zamýšlí, zdá se, že ji to trápí a občas se snaží s tím i něco udělat.


Po přečtení prvního dílu jsem byla nadšená a chtěla jsem vědět, jak se vše bude vyvíjet dál.

Už mám za sebou i druhý díl a o něm zase příště...

Čtení zdar :-)

Hodnocení:


1 komentář:

  1. Tak pro změnu jsem o téhle sérii slyšela a dokonce jsem ji už jednou měla v ruce, ale nějak jsem ji zkrátka číst nezačala. Nevím, jak se mi to (ne)povedlo :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za všechny vaše slušné komentáře.